fredag 4 november 2011

Spana in denna fina affär och hemsida!

Sitter och kollar runt på olika bloggar/hemsidor fastnar då åter på en favoritsida....
Lev Vackert, som har både en fin hemsida, mysiga bloggar och en fin affär i Kristinehamn.....

som jag tyvärr inte besökt än. Min vän som bor där ville visa mig den då jag besökte henne sist...det var i sommar och sedan dess har jag bara besökt affären med hjälp av min dator och drömt.....

Sedan så fastnar jag vid att de kommer arrangera en i min smak helt underbar julmarknad och jag får senare veta att några scrapvänner från Lidköping skall delta på denna....va kul!!

Jag ser mig själv fika i det mysig fiket, köpa lite Cream kläder som jag gillar och bara njuta av den underbara miljön......kolla in själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar